دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

اجاره دستگاه کارواش و واترجت صنعتی

دستگاه های شوینده فشار قوی از مهم ترین و پر کاربردترین تجهیزات شست و شو دهنده در محیط های صنعتی و تجاری و سایر محیط ها هستند که کارایی بی نظیر و فوق العاده ای از خود ارائه می دهند. شوینده های فشار قوی با نام های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی شناخته می شوند و به منظور شست و شو و لایه برداری از سطوح مقاوم به آب مورد استفاده قرار می گیرند. واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی از جنبه های مختلف دارای طبقه بندی های مختلفی می باشد و از همین رو انتخاب دستگاه را برای کاربردهای مختلف آسان ساخته و در حقیقت تنوع محصولات امکان به کارگیری شوینده های فشار قوی را در هر محیطی با هر نوع کاربری و هر نوع عملیاتی فراهم می آورد. یکی از تقسیم بندی های صورت گرفته برای دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی بر اساس دمای آب خروجی است یعنی شوینده فشار قوی آب سرد و شوینده فشار قوی آب گرم.
شوینده فشار قوی آب سرد
دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی آب سرد در مدل های دارای موتور الکتریکی و موتور بنزینی طراحی و تولید شده اند که مدل های الکتریکی نیز خود در دو دسته تک فاز و سه فاز موجود می باشند. واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی آب سرد با موتور تک فار برای کاربردهای صنعتی، تجاری و حتی خانگی مناسب است و فشارهای عملیاتی کم تر از 200 بار را در بر می گیرند. این رده از دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی برای شست و شوی نمای ساختمان، محوطه های باز، قطعات و تجهیزات، پارکینگ ها، خودرو، وسایل نقلیه و ... مورد استفاده قرار می گیرد. واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی با موتور الکتریکی سه فاز نسبت به مدل های تک فاز توان بالاتری دارند و فشارهای عملیاتی بالاتری را در بر می گیرند. این دستگاه ها جهت انجام عملیات صنعتی سخت هم چون سندبلاست، شست و شوی آلودگی های عمیق، رنگ بری، زنگ بری، شست و شوی خط تولید کارخانه و ... به کار می روند و کارایی بسیار خیره کننده ای دارند. نوع دیگری از دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی آب سرد مدل بنزینی آن است که جهت استفاده در محیط هایی که به منبع برق دسترسی ندارند مناسب است.
دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی آب گرم مجهز به سیستم گرمکن هستند که علاوه بر آب سرد از قابلیت پاشش آب گرم برخوردار می باشند. سیستم گرمکن در آن ها به شکل یک استوانه است که آب به صورت مارپیچ آب از آن عبور می کند و چون مدت زمانی که آب در آن جریان دارد مقدار مناسبی است، آب به اندازه کافی داغ می شود. واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی آب گرم در مدل های تک فاز، سه فاز و تریلر قابل ارائه می باشد. این دستگاه ها به منظور شست و شوی آلودگی های چرب، روغنی و الکترواستاتیک و سایر آلاینده های سخت طراحی و تولید شده اند. شوینده های فشار قوی آب گرم علاوه بر پاشش آب داغ از توانایی پاشش بخار آب نیز برخوردار می باشند و در واقع یک دستگاه چند منظوره به شمار می آیند که پاشش آب سرد، آب گرم و بخار آب دارند. 
ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی
دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی دارای ساختار کاملاً صنعتی هستند که آن ها را برای استفاده در محیط های صنعتی با شرایط سخت و دشوار کاری آماده می سازند و با این شرایط سازگاری دارند. پمپ این دستگاه ها از پلانجرهایی بسیار مستحکم و توپر ساخته شده اند که تحت فشارهای بالا دچار آسیب نمی شوند و طول عمر طولانی دارند. در این شوینده های فشار قوی سیستم قطع کن اتوماتیک به کار رفته است به صورتی که وقتی کاربر زبانه تفنگی کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی را رها می کند عملکرد پمپ متوقف شده و در نتیجه آن میزان استهلاک پمپ به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و طول عمر مفید آن افزایش می یابد. 
یکی از امکاناتی که در اختیار کاربران و متقاضیان استفاده از دستگاه های شوینده فشار قوی قرار گرفته است، امکان اجاره دستگاه کارواش می باشد. با اجاره دستگاه کارواش کاربران می توانند دستگاه را برای تعداد روزهای مشخصی در اختیار داشته باشند و در صورت تمایل نیز می توانند به همراه اجاره دستگاه کارواش درخواست اپراتور برای هشت ساعت کاری داشته باشند. اجاره دستگاه کارواش این امکان را فراهم می کنند تا کسانی که نمی توانند دستگاه کارواش صنعتی تهیه کنند، زمان کافی برای این کار در اختیار ندارند و یا عمیات شست و شو به صورت موقتی می باشد، بتوانند با کمک گرفتن از تجهیزات پیشرفته و حرفه ای فرآیند مورد نظر خود را به انجام برسانند. اجاره دستگاه کارواش از طریق مراجعه به سایت اینترنتی اجاره تجهیزات نظافتی امکان پذیر است و تقریباً انواع مختلفی از دستگاه های مکانیزه نظافتی جهت اجاره موجود می باشد. اجاره دستگاه کارواش می تواند یکی از راه کارهای موثر برای صورت گرفتن امور صنعتی و تجاری و حتی خانگی باشد و مشتریان در سرتاسر کشور با مراجعه به سایت اجاره تجهیزات نظافتی و ورود به صفحه اجاره دستگاه کارواش ، دستگاه کارواش مورد نظر خود را انتخاب نمایند و به اجاره آن بپردازند. هر یک از کاربران و متقاضیانی که در زمینه اجاره دستگاه کارواش تجربه داشته اند، از این اقدام رضایت داشته و از اتمام فعالیت مورد نظر خود ابراز رضایت می کنند. علاوه بر اجاره دستگاه کارواش امکان اجاره دستگاه اسکرابر، دستگاه سوییپر و ... وجود دارد. اجاره دستگاه کارواش در همه رده های صنعتی، تجاری، خانگی و حتی فوق فشار قوی موجود می باشد. دستگاه های شوینده فوق فشار قوی نسبت به سایر محصولات قیمت بالاتری دارند و اجاره دستگاه کارواش برای این چنین مشتریانی می تواند راه حلی ایده آل و مقرون به صرفه باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.