دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی یکی از پر کاربردترین دستگاه های نظافت صنعتی می باشد که در صنایع گوناگون و در محیط های مختلف با شرایط متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. واترجت یا کارواش صنعتی تحولات عظیمی در زمینه شست و شوهای عمیق و صنعتی پدید آمد و بسیاری از مشکلات در این راه از میان برداشته شد. شوینده های فشار قوی مجهز به پمپ آبی هستند که جریان آب با فشار معمولی را دریافت می کند و این پمپ با تحت فشار قرار دادن آب توسط پلانجرها، جریان پر فشار آب را تولید می کند. آب با فشار بالای ایجاد شده توسط به پمپ، از طریق شلنگ فشار قوی و لنس استیل هدایت شده و در نهایت از طریق نازل دستگاه خارج شده و به سطح مورد نظر پاشش می گردد. 

مزیت های استفاده از دستگاه کارواش صنعتی

واترجت صنعتی به عنوان یک ابزار حرفه ای و دارای طراحی مهندسی مطرح می شود که از عملکردی کارآمد و مناسب برخوردار می باشد. از همین رو این دستگاه با داشتن ویژگی های بارز متعدد جایگزین روش های قدیمی و سنتی شده است. در حقیقت مشکلاتی که در پی استفاده از شیوه های سنتی ایجاد می شود، نیروهای انسانی را هر چه بیشتر تشویق می کند که به سوی استفاده از شوینده های فشار قوی گام بردارند. برخی از مزیت های استفاده از دستگاه واتر جت صنعتی عبارت اند از:

1- کاهش مصرف آب تا 80 درصد که حاصل بهره مندی از نیروی آب می باشد، به این معنا که به جای آن که برای دست یابی به تمیزی بیشتر از آب بیشتری استفاده شود، قدرت بالای آب باعث جدا شدن آلودگی ها از سطح می گردد.

2- سازگاری بیشتر با محیط زیست به دلیل کمتر شدن مصرف آب و مواد شوینده

3- کارواش صنعتی سبب کاهش تعداد نیروهای انسانی و در نتیجه کاهش هزینه ها خواهد شد و می تواند هزینه های صرف شده برای شست و شو را در طول سال به میزان قابل توجهی کاهش دهد. از طرف دیگر شست و شوی تاسیسات و تجهیزات صنعتی استهلاک و خرابی دستگاه ها را کم کرده و می تواند باعث جلوگیری از توقف خط تولید گردد.