دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

برخی نکات برای استفاده از اسکرابر صنعتی

هیچ انکار این واقعیت که ساختمان های تجاری در طبقه، حجم زیادی از ترافیک را دریافت می کنند، که نیازمند تمیز کردن منظم است که می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد تا با استفاده از روش های معمولی انجام شود. به کار گیری یک یا چند دستگاه اسکرابر یا همان کف شوی صنعتی بسیار ساده تر از استفاده از یک تی و سطل است! انواع بسیاری از برنامه های کاربردی، مانند وجود دارد: خودرو، ساختمان، قرارداد پاک کننده ها، مراکز توزیع، مدیریت امکانات و تعمیر و نگهداری شرکت است، محصولات غذایی و آشامیدنی امکانات تولید، اداره ها، صنایع سنگین، تولید، خرده فروشی ها و مدارس، نهادها و اماکن یادگیری و دیگر مکان هایی که روزانه تعداد زیادی بازدید کننده دارند و به همین دلیل این نوع تجهیزات را برای انجام کار شستشو به نحو بدون دردسر بسیار مفید می دانند.


برخی از احتیاط های مورد نیاز در هنگام استفاده از دستگاه اسکرابر


قبل از استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی باید به چند نکته توجه شود:

بررسی دقیق دستگاه قبل از استفاده.

هر موردی از تجهیزات تمیز کردن باید قبل از استفاده به طور کامل بررسی شود تا اپراتور از آن مطمئن باشد که تمیز، ایمن و مناسب برای تمیز کردن است. کجاست؟ دستگاه اسکرابر برای استفاده قرار داده می شود، مخزن بازیابی باید برای پاکیزگی بررسی شود و فیلترها بایستی محفوظ باشند و تیغه های شلنگ باید برای پاکیزگی بررسی شوند و هر گونه نقصی برای تجربه عملکرد صحیح و نتایج خوب تمیز نگه داشته شوند.


دلایل استفاده از اسکرابر صنعتی

دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود دقیقا به رقیق کنسانتره های شیمیایی تمیز شود، زیرا اغلب موارد مشاهده شده تاثیر آن بر روی مواد شیمیایی پاک کننده اشتباه است. این باعث می شود که سطوح لغزنده ایجاد شود که خوب نیست که مراقبت از کف مهمترین نکته است. اغلب آن ها خشک می شوند تا چسبناک شوند و بدین ترتیب طبقه به سرعت خاک را دوباره خرد کرده و تمیز کردن روزانه فرایند خسته کننده تر می شود. علاوه بر این، باقی مانده های شیمیایی تحت رقیق می تواند اجزای داخلی دستگاه های اسکرابر را تکان دهد و منجر به خاموش شدن اضافی غیر ضروری شود.


1. آنها سریعتر هستند

با استفاده از یک دستگاه اسکرابر با استفاده از اسکرابر کف را قادر می سازد بار خشک به مقایسه با کسانی که از روش های قدیمی سطل و تی رشته ای استفاده می کنند. نه تنها این به این معنی است که هر کس می تواند به کار بازگردد و از آن راهپیمایی ها بلافاصله استفاده کند، بلکه به این معنا است که مردم کمتر تلاش می کنند. شما همچنین زمین بیشتری را در دستگاه اسکرابر با توجه به مسیر شستشوی آن گسترده تر می کنید، به این معنی است که عبور از فضای کف مورد نیاز است. شرم آور برای آن دسته از کارکنانی که مایل به انجام دوران هستند، اما برای صاحبان کسب و کار که مایل به افزایش بهره وری هستند، عالی هستند.

2. آنها کارآمد هستند

ظرفیت راه حل یک دستگاه اسکرابر سرنشین دار بر حسب اتفاق بسیار بزرگتر از یک سطل یا پاک کننده است. این بدان معنی است که سفرهای کمتری برای پر کردن و تخلیه آب انجام می شود و طی یک حرکت هشت ساعته این می تواند زمان تمیز کردن را از یک تا دو ساعت کاهش دهد، زمان بیشتری برای ایستادن و تحسین بر روی بیرونی شگفت انگیز دستگاه اسکرابر شما وجود دارد. یک دستگاه اسکرابر کف نیز هزینه بسیار کمی برای اجرا دارد و منجر به افزایش بهره وری کارکنان می شود، همانطور که اپراتورهای شما در حال حاضر به جای راه رفتن با دستگاه تمیز کردن سوار می شوند، آنها در حال حاضر کمتر خسته از آنچه می خواهند پس از پایان دادن به آنها. آنها نه تنها کار بیشتری انجام می دهند، بلکه در صرف هزینه نیز صرفه جویی می کنند.

3. آنها آسان تر هستند

به جای اینکه یک فرآیند تمیز کردن، تمیز کردن و جلا دادن را در جای خود داشته باشید، یک دستگاه اسکرابر همه سه را در یک حرکت می گذارد. شبیه به این است که شامپو و تهویه نیز یک چیز سوم را به وجود آورد، مانند زیبایی شما. این ماشین ها نیز بسیار کارآمد هستند به عنوان تنظیمات بسیار دارد که برای هر شخصی کاملاً قابل تشخیص است. بنابراین اگر شما فقط یک بار در هر بار اغلب به یک اسکرابر نیاز دارید، این کار شما را در تمام طول روز برای آموزش کارکنان خود به نحوه رانندگی کاری نخواهد کرد.

5 مزایای استفاده از یک اسکرابر کف در مقابل روش های قدیمی و سنتی

به سادگی می توان دریافت که روش استفاده از سطل آب و تی های رشته ای یک روش قدیمی است. اسکرابر کف در حال حاضر در دسترس است در تمام اندازه، کاربر پسند، و مقرون به صرفه.  

1. شما می توانید به طور قابل توجهی زمان لازم برای پاک کردن کف (ها) خود را در مقایسه با استفاده از شیوه های سنتی را کاهش دهید.

فردی با تی و سطل می تواند مقدار کمی از سطح را در ساعت تمیز کند. اسکرابر یا کف شوی صنعتی می وسعت زیادی را در ساعت شست و شو دهد. با استفاده از یک اسکرابر کف شما می توانید پول زیادی را برای هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنید. کاهش هزینه های کار می تواند به راحتی تبدیل به یک بازگشت مثبت در سرمایه گذاری هنگام تصمیم گیری خرید یا اجاره دستگاه اسکرابر صنعتی.

2. یک اسکرابر کف استفاده از آب کثیف برای تمیز کردن کف خود را مانند سیستم قدیمی استفاده نمی کند و کف های خود را در حالت بهداشتی تر قرار می دهد.

توقف حرکت آب کثیف در اطراف با تی و سطل. کف های شما برای استفاده از یک اسکرابر کف و بدست آوردن تمام خاک و خاک از کف و در مخزن بازیافت اسکرابر کف. آب تمیز (مواد شوینده در صورت لزوم) به مخزن آب تمیز اضافه می شود و به طور فعال طبقه را تمیز می کند سیستم صیقل دهنده بر روی اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی، آب کثیف را جذب می کند و برای دفع آن به مخزن بازیافتی انتقال پیدا می کند. براستی کف تمیز مشتریان یا کارکنان شما در حال حاضر با ضعف گرد و غبار و آلاینده های موجود در هوا قادر به نفس کشیدن هستند.

3.   اسکرابرهای طبقه عملا از زمان حذف کف مناسب برای خشک کردن، بر خلاف مورب و سطل، عملا از بین می روند.  

اگر شما در مورد لغزشها یا افتادن از یک طبقه تازه شسته شده نگران هستید - یک اسکرابر کف برای شما مناسب است. بسیاری از کسب و کارها و امکانات نمی توانند صبر کنند تا کف ها خشک شوند تا مشتریان یا کارکنان خود بتوانند بدون ترس از سقوط تند و زننده روی آن راه بروند. دستگاه اسکرابر صنعتی یا کف شور صنعتی ظرف چند ثانیه، کف را خشک می کند و باعث می شود که طبقه خود را ایمن تر سازد.

4.   فرآیند تمیز کردن کف به سادگی آسانتر از استفاده از یک اسکرابر یا کف شوی صنعتی بر روی تی و سطل است. به طور مداوم به جلو حرکت می کند، آنها را به طور دائمی بریده، سطل خود را خالی کنید و چند بار بارگیری کنید ، کارآمد نیست. قادر به پر کردن مخزن آب پاک، فشار دادن یک دکمه و تمیز کردن برای مدت زمان طولانی بدون تمیز کردن مخزن بازیابی، ساده ترین راه برای تمیز کردن کف مناسب است. کار دقیق تر، نه سخت تر!

5. با استفاده از یک اسکرابر کف مناسب، سطوح کف خود را به درستی حفظ کنید.

این که آیا شما قصد استفاده از یک اسکرابر کف را در تسهیلات خود دارید یا به عنوان یک پیمانکار، پاکیزگی و ظاهر کف خود را به تصویر کلی از اموال مهم است. کف معمولا اولین چیزی است که شما متوجه می شوید هنگام رفتن به یک ساختمان - ایجاد اولین تاثیر بزرگ!