دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

از پمپ واترجت صنعتی چه می دانید؟

پمپ دستگاه های واترجت صنعتی یا شوینده های فشار قوی از پلانجر تشکیل شده است. پلانجرها مزیت هایی دارند که پیستون های متداول فاقد آن هستند.

  ادامه مطلب ...

از جاروبرقی صنعتی چه می دانید؟

نظافت سطوح هموار و ناهموار با استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی انجام می پذیرد. جاروبرقی صنعتی برای جمع آوری انواع آلودگی های صنعتی با شدت و ضعف های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و آلودگی های متداول را نیز در مراکز و واحدهای صنعتی به خوبی جمع آوری می کند. جارو برقی صنعتی به عنوان یکی از شناخته شده ترین ابزارهای مکانیزه نظافت صنعتی به شمار می آید که عملکرد آن بر پایه ایجاد خلا قرار دارد. خلا درون مخزن به وسیله یک پمپ مکنده ایجاد می شود و تحت تاثیر اختلاف فشاری که میان مخزن و محیط بیرون پدید می آید، جریانی از هوا برقرار شده و که از محیط بیرون به داخل مخزن حرکت می کند و در این حرکت آلودگی را انتقال داده و به همراه خود به مخزن می آورد.

  ادامه مطلب ...

از اسکرابر چه می دانید؟

اسکرابر به عنوان یکی از پر کاربردترین دستگاه های نظافت صنعتی برای شست و شوی سطوح کف در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. کف شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه است که با برخورداری از ساختار و مکانیزم منحصر به فرد عملیات شست و شوی سطوح را به انجام می رساند. این دستگاه از سه بخش اصلی تشکیل شده است که عملکرد مطلوب اسکرابر به این اجزا بستگی دارد. این سه بخش مهم عبارت اند از : سیستم برس زنی، مخازن آب تمیز و کثیف و سیستم مکش. سیستم برس زنی دستگاه زمین شوی صنعتی به شکلی است که با روشن شدن دستگاه برس شروع به چرخیدن کرده و هم زمان آب یا محلول شوینده بر روی برس پاشش شده تا برس عملیات شست و شو را با کیفیت بهتری به انجام برساند. برس دارای چرخش سریع و پر قدرتی است که آلودگی های عمیق و تثبیت شده سطح زمین را به خوبی از میان بر می دارد. سیستم مکش دستگاه از یک تیغه لاستیکی، یک شلنگ مکش و یک موتور مکنده تشکیل می شود. هنگامی که برس عمل شست و شو را انجام می دهد تی لاستیکی تعبیه شده در انتهای دستگاه آب و آلودگی های باقی مانده را جمع آوری می کند. از طرف دیگر موتور مکنده ای که درون مخزن دستگاه قرار دارد خلا به وجود می آورد و در نتیجه به علت اختلاف فشار به وجود آمده موادی جمع آوری شده توسط تی لاستیکی به وسیله شلنگ رابط مکنده به درون مخزن آب کثیف دستگاه انتقال پیدا می کند.

  ادامه مطلب ...