دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

نظافت سطوح هموار

محیط های تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی به دلایل مختلف نیاز به نظافت دارند. مراکز تجاری به دلیل داشتن رفت  و آمد بالا در طول روز به سرعت دچار آلودگی می شوند و از آن جایی که عموم مردم در آن تردد می کنند تمیزی و نظافت محیط اهمیت دارد. مراکز صنعتی مانند کارخانه ها، پالایشگاه ها، کارگاه ها، انبارها و سوله های صنعتی و ... دارای حجم بالایی از تولیدات هستند و مواد خام و محصولات نیز به طور پیوسته در محیط جا به جا می شوند. انتقال مواد و انجام پروسه های صنعتی حجم انبوهی از آلودگی را در محیط به وجود می آورد و بخش قابل توجهی از این آلودگی ها بر روی سطح زمین پراکنده می شود. به منظور نظافت و جمع آوری زباله در مراکز تجاری، صنعتی و ... استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی می تواند یک راه حل کاملاً مناسب و ایده آل به شمار آید. 

سوییپر

دستگاه سوییپر صنعتی که به صورت خودرویی هدایت می شود جهت نظافت و جمع آوری زباله ها در محیط های وسیع ساخته شده است. این دستگاه دارای برس مرکزی و برس های جانبی می باشد و گرد و خاک و زباله های سطح زمین را در محیط های گوناگون از مراکز تجاری گرفته تا مراکز صنعتی سخت جمع آوری می کند. این دستگاه ها از قدرت بالایی برخوردار هستند که با داشتن ساختاری صنعتی مقاومت زیادی در شرایط سخت کاری دارند. به این ترتیب با استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی بدون ایجاد فشار و خستگی برای کاربر سطح زمین تمیز می شود.

اسکرابر

علاوه بر دستگاه سوییپر که برای جمع آوری زباله و نظافت سطح زمین به کار می رود، دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی نیز جهت شستشوی سطوح کف به کار می رود. پس از جمع اوری ضایعات کفشوی صنعتی می تواند یک راه حل کاملاً مناسب برای هر چه بهتر تمیز شدن سطوح باشد. اسکرابر با شستشوی کامل سطح زمین و خشک نمودن آن بهداشت و تمیزی محیط را با کیفیت فوق العاده و ضریب ایمنی بالا در محیط های مختلف تجاری و صنعتی فراهم می کند.