دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

همه چیز درباره اسکرابر

دستگاه های اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی برای شست و شوی انواع کفپوش های سخت طراحی و ساخته شده اند.

از آنها می توان برای شستشو / خشک کردن انواع کفپوش سخت داخلی استفاده کردبه طور مرتب از این دستگاه ها برای کارهای نظافت نگهداری استفاده می شوداما ممکن است از آنها برای اجرای عملیات تمیز کردن عمیق یا تمیز کردن سطوح غیر ساینده و حتی در فضای باز نیز استفاده شود.


دستگاه اسکرابر یا کفشوی چیست و چگونه کار می کند؟

یک دستگاه اسکرابر در دو مدل وجود دارد: مدل دستی و مدل سرنشین دارکفشورهای دستی همچنین ممکن است به عنوان باتری کار با یا بدون کابل سفارش داده شوند مدل های خودرویی همه به وسیله باتری تغذیه می شوند. یک دستگاه اسکرابر کف و سطوح را از طریق مکانیکی ، پد های چرخشی یا برس استفاده می کندلنت های کف در ساینده های مختلف هستند که متناسب با کلیه کارهای نظافتی هستندتمیز کردن با استفاده از مخلوط آب و محلول شوینده به پایان می رسدهنگام کار به جلو ، دستگاه محلول را در داخل برس / پدهای چرخان آزاد می کندحرکت برس / پدها همراه با آسانسورهای شوینده بوده و خاک را از کف / سطح جدا می کنددر هنگام عبور از پنکه در عقب دستگاه ، سمت چپ مواد شوینده و مواد زائد را جمع می کنداین در مخزن بازیابی است که می تواند در پایان عملیات تمیز کردن خالی شود.

 

چند نوع دستگاه شستشو یعنی اسکرابر در بازار وجود دارد؟

همانطور که به طور خلاصه ذکر شد ، دستگاه های اسکرابر در هر دو مدل دستی و خودرویی با اندازه های متفاوت طراحی و تولید شده انددر حالی که هر دو مدل عملکردهای تقریباً مشابهی دارند ، از نظر عملکرد ، ظرفیت و قابلیت تمیز کردن بسیار متفاوت هستند.

با این حال هر دو، پشت راه رفتن و شباهت سوار شدن بر روی دستگاه اسکرابر در سهولت خود در استفاده، کاهش سطح سر و صدا و توابع ایمنی - این است که به خصوص در علامت های تجاری مانند آشکار  .

کارایی هر دستگاه کف شوی بنا بر پهنای نظافت و گنجایش مخازن

از دستگاه های اسکرابر می توان برای شستن و خشک کردن انواع طبقه به استثنای فرش ، کفپوش چوبی طبیعی یا کف های معلق استفاده کردهنگام در نظر گرفتن یک دستگاه اسکرابر ، همیشه باید به نوع کف مورد استفاده در دستگاه ، نوع برس یا پد مورد نیاز و مقدار آب مورد استفاده توجه کنید.

 

شستن و خشک کردن حتی کوچکترین سطوح با استفاده از دستگاه اسکرابر امکان پذیر استتوصیه می شود برای انجام چنین کارهایی از یک دستگاه ساخته شده با هدف استفاده کنید ساختار دستگاه های اسکرابر صنعتی یا کف شور صنعتی به گونه ای است که در محیط های گوناگون قابل استفاده می باشند و با توجه به این که تنوع محصولات بالا است برای هر محیطی با هر ویژگی دستگاه مناسب وجود دارد.

آیا دستگاه اسکرابر برای تمیز کردن محیط هایی از فضای محدود مناسب است؟ 

دلایل زیادی برای انتخاب دستگاه شستشو به جای سیستم های سنتی حتی در مکانهایی با اندازه محدود وجود دارد:

بهداشتی تر است وقتی از مواد پاک کننده مناسب استفاده شود ، فاضلاب حاصل از سیستم تصفیه دستی ده برابر شود.

فقط نیمی از زمان یک کار تمیز کردن دستی با حداقل تلاش مورد نیاز اپراتور و یک طبقه تقریباً فوراً خشک شده طول می کشدکلیه پس اندازهای دور - وقت ، منابع پولی و ایمن تر. دستگاه های اسکرابر دستی جهت شست و شوی سطوح کف در محیط های کوچک، محدود و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد و به نحوی ساخته شده که در محیط های متراکم و محدود به راحتی قابل استفاده می باشد.

سازگاری با محیط زیست

دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی با کاهش مصرف آب و مواد شوینده یک ابزار سازگار با محیط زیست به شمار می آید.

آیا دستگاه های تمیز کاری استفاده از آنها دشوار است؟

اگرچه دستگاه های اسکرابر بالاترین استانداردهای تمیز کردن را دارند ، اما به دلیل استفاده آسان از سیستم عامل ، آموزش کمتری را می طلبد ، اما دکمه منفرد برای کار با ماشین ، برنامه های شستشوی مخصوص را می توان از قبل تنظیم کرد تا برای برنامه مورد نظر و کتابچه راهنمای کاربر پسند باشد.

آیا می توانم از هر نوع مواد شوینده استفاده کنم؟

دستگاه های شستشو فقط با مواد شوینده مخصوصی که برای دستگاه ها ایجاد می شود قابل استفاده استتوصیه می شود دستورالعمل رقیق سازنده را رعایت کنید و هرگز از محصولاتی مانند سود سوز آور ، اسیدها ، رقیق کننده ها یا حلال ها استفاده نکنید.

آیا دستگاه های شستشو از مصرف آب و مواد شوینده بسیار بالایی برخوردار هستند؟

شما با استفاده از دستگاه پاک کننده اقدام به تمیز کردن فرآیند تمیز کردن کف می کنید: این شامل کاهش زمان کار و تمیز کردن ، بهبود استانداردهای بهداشتی سطح و کاهش عملکرد شستشو می شودتمیز کردن با دستگاه شستشو مصرف آب و در نتیجه استفاده از مواد شوینده را بهینه می کند .

آیا دستگاه های اسکرابر صنعتی به تعمیر و نگهداری زیادی احتیاج دارند؟

مانند همه دستگاه ها ، دستگاه های اسکرابر باید سالی یک بار سرویس داده شود تا از راندمان و سطح عملکرد اطمینان حاصل شودهمچنین فیلترها باید بطور مرتب تمیز شوند.

پس از هر بار استفاده ، آب کثیفی که جمع آوری شده است باید خالی شود و مخزن بازیابی شسته شودهمچنین ممکن است لاستیکهای سوراخی نیاز به پاک شدن داشته باشندممکن است دستگاههای باتری شارژ شوند.

برای حفظ شرایط یک جارو برقی در طول زمان چه باید کرد؟

به منظور حفظ دستگاه خود ، از خدمات منظم و تمیز کردن فیلتر اطمینان حاصل کنیدمخزن بازیابی و جاروها را پاک کنید و پس از هر بار استفادهکتابچه راهنمای تهیه شده با دستگاه را برای نگهداری و دستورالعمل های استفاده را دنبال کنید.

چگونه می توانم مدل مناسب را برای من انتخاب کنم؟

اندازه مکانی که در آن دستگاه استفاده خواهد شد را مشخص کنید.

انواع کف موجود در این مکان را مشخص کنید

با یک عرضه کننده تجهیزات تمیز کردن کف حرفه ای مشاوره نمایید.

 

 

اجاره دستگاه کارواش صنعتی و شستشو با واترجت صنعتی

خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی یک راهکار مناسب برای شستشوی خودرو


برای انجام این کار ، متخصصان کارواش اتومبیل شما باید مجهز به تجهیزات درجه یک باشند که دارای صلاحیت تمیز کردن وسایل جانبی اتومبیل و همچنین ساختن آنها درخشان و به همان اندازه جدید هستندمهمتر از همه ، خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی درجه بالا برای تمیز کردن کامیون ها ، مطمئناً مشتری را راضی نگه می دارد و همچنین اطمینان می دهد که از بازگشت آنها اطمینان دارند.  

برنامه های شستشو واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی


سیستم های تصفیه خودرو با کیفیت که از نمایندگان پیشرو ارائه می شود ، مزایای زیادی را برای افراد فراهم می کنداین سیستم های تمیز کننده فشار الکتریکی در واقع به طور انحصاری برای توصیف وظایف خودرو ساخته شده اند و از این رو شامل نوآوری هایی برای تمیز کردن و همچنین نگه داشتن اتومبیل ها با حداقل تلاش و زمان می شوندبرخی از ویژگی های قابل توجه در این دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی عبارتند از:

ساخت و ساز استثنایی بهترین تولید کنندگان واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی شامل ساخت و ساز قوی از فولاد ضدزنگ لایه ای پودری هستندعلاوه بر این ، اسکلت فلزی نیز از ایمنی شیمیایی برخوردار است و همچنین مقاومت در برابر تراشه را محکم و همچنین مناسب برای تمیز کردن کارها می کند.  

قطعات با کیفیت بالا: بهترین نسخه های فروش سیستم های تمیز خودرو شامل قطعات با کیفیت بالا از قبیل مسکن استیل ، دیگهای بخار تمیز و همچنین قطعات گرمایش قابل تعویض استعناصر کیفیت کارایی قابل اعتماد ، ایمنی فردی و حداقل مشکلات نگهداری را تضمین می کنند.

نوآوری های پاکسازی: به لطف ترکیب عالی سطح فشار معمولی ، سطح بالای دمای بخار و همچنین کاهش قیمت جریان ، خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی از یکی از مطمئن ترین وسایل نقلیه که نتایج را شرح می دهد استفاده می کنند.  


اجاره دستگاه کارواش

 

با یکپارچه سازی پاک کننده های بخار و همچنین پاک کننده های فشار ، یک سیستم تمیز کننده اتومبیل مزایای هر دو دوره از تجهیزات را شامل می شوددر ضمن حفظ درجه حرارت زیاد بخار سنگین ، از درجه فشار کم بخارهای سنگین خلاص می شوداین سطح از فشار بسیار بالا از پاک کننده های فشار گاز معمولی برخوردار نیست و همچنین دارای فشار متوسط ​​می باشد تا در شستشوی کامیون ها بدون ایجاد خراش و یا صدمه به خارج از کامیون ها عالی باشد.

چگونه خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می تواند چالش های مختلف تمیز کردن را برآورده کند؟

واترجت صنعتی یا کارواش را می توان در بسیاری از گروهها طبقه بندی کردمی توان از آنها برای طیف وسیعی از برنامه های تمیز کردن استفاده کرد ، هرچند این وسایل برای تمیز کردن مناطق خارج مانند پارک ، استادیوم ، پیاده رو و پارکینگ ماشین ترجیح داده می شوند.

خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی کسب و کار که با قدرت کار می کند می تواند برای تمیز کردن داخل خانه کارآمد باشد ، زیرا آنها دود تولید نمی کنند و بی صدا کار می کنندآنها همان نتیجه قدرتمند را با ماشینهایی که بر روی گاز کار می کنند تحویل می دهندهنگام تمیز کردن قسمت بیرونی ، ممکن است این نوع تجهیزات کاملاً مناسب نباشد زیرا منبع برق ممکن است به سرعت در همه مناطق خارجی به راحتی قابل دسترس نباشد.

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی که از سوخت آن استفاده می شود ، پاک کننده های عالی برای تمیز کردن بیرون هستنداین سازندگان برای تمیز کردن و همچنین نگه داشتن مسیرها ، پارکینگ وسایل نقلیه ، کل پیاده روها ، بتن ، بلوک و همچنین سنگفرش ها استفاده می شوند

انواع غیر گرمایش موارد اساسی هستند که برای نتیجه گیری از کارهای پاکسازی روی سطوح سخت به نتیجه فشار بالا متکی هستنداز طرف دیگر تجهیزات آب گرم برای عملکرد مناسب تر از سازندگان تمیز کننده سنتی ، عملکرد نتیجه دمای بالا و همچنین فشار بالا را بهم می رساند.

عملکردهای نوآورانه به رفع چالش های چالش برانگیز پاکسازی کمک می کنند

سیستم های تمیز کردن فشار بخار سنگین از توزیع کنندگان برتر مجهز به ویژگی های پیشرفته مانند نوآوری سه حالته هستندآنها 3 نوع نتیجه را ارائه می دهند ، یعنی آب سرد ، آب گرم و همچنین بخاردستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی وسیله تمیز کننده ایده آل برای مشاغل سنگین صنعتی هستندآنها همچنین ابزارهای شستشوی فشار تجاری مورد علاقه برای صنعت توصیف خودرو هستند.

کارواش صنعتی آب گرم با کاهش فشار خروجی عملکرد خوبی برای تمیز کردن وسایل نقلیه دارداین به این معنی است که به دلیل فشار زیاد مستقیم روی سطح آن ، به بیرون و همچنین رنگ آن آسیبی وارد نمی شود. با خروجی فشار متغیر بهترین انتخاب برای بخش خودرو جزئیات است، ارائه شده سازگاری زیادی تجهیزات فراهم می کند.    

یک واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی آب گرم که روی پروپان یا سوخت کار می کند برای عملیات تمیز کردن در خارج بسیار عالی استبنابراین واشرهای فشار قوی صندلی چرخدار مورد نیاز را دریافت می کننددر صورت عدم وجود منبع تغذیه ، بهترین,واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی با خصوصیات پاک کننده پیشرفته نیز در تمیز کردن بازرگانی قابل استفاده استاین دستگاه ها برای کار ساده هستند ، زیرا تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را مستقیماً به منبع برق وصل کنید و به کار خود ادامه دهیدمؤثرترینواترجت صنعتی یا کارواش صنعتی دارای اجزای باکیفیت است که راندمان و مقاومت عالی را تضمین می کنددستگاه های کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی بیشتر از روش های قدیمی در مجموعه ای از روشهای پاکسازی ، به دلیل فعالیت پاک کننده قدرتمند و سازگاری آنها ، استفاده می شوند. 

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی دستگاهی است که تنها یکی از قدرتمند ترین و همچنین تجهیزات تمیز کردن موثر در حال حاضر به راحتی در دسترس. اجاره دستگاه کارواش در رده های مختلف امکان پذیر می باشد.

کاهش درجه حرارت احتمالاً سخت ترین کار شفاف سازی استاین امر به دنبال سازندگان قدرتمند پاک سازی است. کارواش صنعتی با فشار بیش از 200 بار یک ضرورت اساسی برای انجام این کار استهرچه فشار حاصل از دستگاه بیشتر شود ، مطمئناً روش پاکسازی سریع تر و سریعتر خواهد بود.

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی با پمپ کردن نتیجه آن بر روی ابزارهای صنعتی و همچنین کفپوش های تأسیسات برای منفجر کردن روغن ، گرد و غبار ، تغییر رنگ روغن و همچنین کثیفی ، کارهای ناشران تجاری را انجام می دهد.

برداشتن گرافیتی

برداشتن گرافیتی یکی دیگر از کارهای تمیزکننده مناسب برای دستگاههای شستشوی فشار است.که با خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی برای از بین بردن گرافیتی ، نیازی به ماشین بسیار قدرتمند ایده آل برای دانه زدایی نیست.

نتیجه دستگاه تمام نشانه ها و همچنین نقاشی های دیواری را از دیوارها پاک می کندبرای تمیز کردن خارجی سطوح دیواره ، یک واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی که از موتور احتراق استفاده می شود بهترین انتخاب است.  

هنگام تمیز کردن مناطق در فضای باز ، رواناب آب مشکل داردنظافت کارگران باید اطمینان حاصل کنند که این مکان از امکانات تخلیه آب کافی برخوردار استمطمئناً در چنین سناریوها از سازندگان واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی با قیمت تیراژ پایین استفاده می شودبه طور معمول ، با افزایش فشار خروجی ، قیمت جریان افزایش می یابدبا این وجود ، سازندگانی خاص ساخته شده اند که قیمت تیراژ پایینی دارند و همچنین فشار خروجی نسبتاً بالایی دارند.  

تمیز کردن سطح دشوار

تجهیزات تمیز کردن فشار آب گرم برای کارهای مرتباً تمیز کردن سطح مانند تمیز کردن کف و همچنین نواحی فولادی ایده آل استاین ماشین ها برای شغل های پاکسازی سطح سخت در اکثر ساختمانهای صنعتی استفاده می شوند ، از سازمان های آموزشی گرفته تا مراکز غذاخوری و استراحتگاه های مختلف.

برای تمیز کردن داخلی ، یک دستگاه پاک کننده فشار الکتریکی یکی از مناسب ترین گزینه ها استاین دستگاه ها به طور مؤثر و همچنین بدون سر و صدای زیاد کار می کنندو همچنین بر خلاف ماشین هایی که منابع سوخت غیر قابل جذب را ذوب می کنند ، سازندگان تمیزکننده فشار الکتریکی باعث ایجاد اگزوز احتراق نمی شوند و این باعث افزایش رطوبت در مناطق داخلی می شود.