دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی

شستشو یک راه عالی برای تمیز کردن سطوح سخت، آماده سازی بسترهای نقاشی و بازسازی ظاهر خانه ها و ساختمان ها است. اجاره دستگاه کارواش یک راه کار ایده آل و مناسب به شمار می آید. در حالی که برخی از تجهیزات را با مواد شیمیایی خشن مرتبط می کنند، شستشوی فشار قوی از طریق اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می تواند از نظر زیست محیطی و دارای رد پای کربن باشد. کلید این است که داشتن تجهیزات و دانش مناسب برای انجام درست کار.

سرعت بالای شستشو با اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی

از آنجایی که شستشوی فشار قوی با اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی به شما امکان می دهد سطوح را به سرعت تمیز کنید، از انرژی و آب کمتر از سایر تکنیک ها، از جمله تکنیک های تمیزکاری دستی استفاده می کنید. به عنوان مثال، هنگام تمیز کردن یک پاسیو با یک واشر شستشو، آب مصرفی کمتر از 75 درصد کمتر از شستشوی باغ است.

مواد شوینده سازگار با محیط زیست

برخی از پیمانکارا از مواد شیمیایی خشک و سوزاننده استفاده می کنند که می توانند به اکوسیستم های محلی آسیب برساند و به طور موثر پاک نکنند. در اولین جلوه ها ما از پاک کننده های شوینده استفاده می کنیم که زیست تخریب پذیر و بی خطر برای محیط زیست هستند. با اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی در بعضی موقعیت ها ما حتی می توانیم سطحی را با آب گرم و مقدار مناسب فشار بشوییم.

به طور کلی، آن را ارزان تر برای تمیز کردن یک سطح با واشر فشار از آن است که با تمیز کردن و بازیابی مواردی که در شکل مناسب هستند، شما کمبود زباله، انرژی و تقاضا برای منابع طبیعی مورد استفاده برای تهیه و حمل کالا را کاهش می دهید. همچنین با انجام تعمیر و نگهداری شستشوی منظم، مدیران املاک می توانند هزینه را برای تمیز نگه داشتن اموال و نیز افزایش ارزش اموال و میزان اشغال مستاجر کاهش دهند.

حفاظت از حوضه های محل

در کشورهای مختلف، قوانین مربوط به فاضلاب برای حفاظت از حوزه های آبخیز و اکوسیستم های محلی وجود دارد. هنگامی که شما با یک شرکت شستشوی سبز کار می کنید، این شرکت از طرف شما هر مجوز لازم را دریافت می کند و در صورت لزوم اقداماتی را برای تصفیه فاضلاب برای جذب روغن، خاک، خاک، مواد شیمیایی و سایر آلاینده ها انجام می دهد. 

مزایای اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی

در هنگام تصمیم گیری برای اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می توان مزایای آن را برشمرد. 

حرفه ای ها تجهیزات صحیح را انتخاب می کنند.

متخصصان بهترین دانش و تجربه را در مورد نوع تجهیزات مورد استفاده برای هر پروژه مختلف دارند

هنگامی اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی کار زمان کمتری خواهد برد

کار انجام خواهد شد به طرز شسته و رفته، حداقل تا بدون رگه ها باقی خواهد ماند

شانس کمتری برای صدمه در هنگام کار حرفه ای وجود دارد

حرفه ای ها مواد شیمیایی مناسب برای تمیز کردن سطح دارند. آنها دقیقا چگونگی ترکیب فشار با گرما، پاک کننده و فاصله را برای تمیز کردن سطح بهتر می دانند.

شستشوی فشار قوی را با استفاده از اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می توان تقریبا در هر سطح انجام داد و یک راه عالی برای نگه داشتن چیزهایی مانند راهرو، سایدینگ، عرشه و پاسیو است که به طور سالیانه تقریبا جدید هستند. 

شروع با اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی

برای شروع شستشوی فشار قوی محیط زندگی و کار می توان از اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی شروع نمود. یعنی اگر در ابتدا امکان خرید دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی وجود ندارد می توان به راحتی و از طریق مراجعه به وب سایت تخصصی اجاره دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی مورد نظر را اجاره نمود و به این ترتیب شستشوی حرفه ای و با کیفیت انجام داد. 

تمیزکاری با استفاده از واحد تمیز کردن سطح انجام می شود. در یک قسمت از منطقه مورد نظر را شروع کنید، به سمت انتهای دیگر کار کنید. با راه اندازی تمیزکننده سطح در امتداد یک لبه با راه های طولانی شروع کنید. اجازه دهید سطوح پاک کننده بر روی لبه سطح تمیز شود.

هنگامی که شما به پایان منطقه مورد نظر برای تمیز کردن رسیده اید، راه رفتن را دنبال کنید  بازگشت به راه شما آمد اطمینان حاصل کنید که شما تمیز کننده سطح نگه دارید  لبه خط تمیز فقط ایجاد شده است. با تمیزکننده سطحی همپوشانی ندارید به خط تمیز که قبلا ساخته شده است.

پس از اتمام همه مناطق که می تواند با پاک کننده سطح انجام شودبا شروع در بالاترین نقطه ارتفاع، تمام سطح را با آب شیرین بشویید. سطح باید به طور کامل شستشو شود و از هرگونه آب و یا بیش از حد زیاد باشد. توجه ویژه ای به هر ناحیه ای از سطح مورد نظر سطح مورد نظر را می دهد، چرا که این بیشتر حساس به آب ایستاده است. هر قسمت اطراف آن را با خاک یا آوارهای مانند درهای گاراژ، خانه ها، حیاط ها و غیره شستشو دهید.

برای تمیزکننده های حرفه ای و تیم های خانگی که رستوران ها را تمیز می کنند، اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی مناسب می تواند کارآیی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و زمان زیادی را صرف صرفه جویی در وقت رستوران کند. با استفاده از انواع مختلف واشر های فشار در بازار، ممکن است گیج کننده باشد که یکی از آنها را برای کار خود انتخاب کنید.

الکتریکی

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی گاز تولید گاز مونو اکسید کربن را انجام می دهند و نباید در داخل ساختمان استفاده شوند، بنابراین در اکثر موارد، پاک کننده های حرفه ای می خواهند یک واشر الکتریکی را انتخاب کنند. واشرهای فشار الکتریکی به اندازه مدل های گاز قابل استفاده نیستند اما قدرت کافی برای رسیدگی به اغلب ناهنجاری های رستوران دارند.

آب گرم

با استفاده از آب گرم گرم، یک ماشین لباسشویی برای آب گرم ایجاد نمی شود. از آنجایی که آب گرم آب را در محیط آشپزخانه به طور کامل ذوب می کند، پاک کننده های حرفه ای که رستوران ها را تمیز می کنند ، واشرهای فشار آب گرم را با یک پمپ حرفه ای که می تواند از گرما مقاومت کند، می خواهند. واشرهای فشار آب گرم دارای بخاری هستند که می توانند دمای آب را تا 180 درجه افزایش دهند.

 شیلنگ فشار

شما می خواهید قادر به رسیدن به هر اینچ از آشپزخانه خود را بدون بیش از حد حرکت واحد واشر فشار. اغلب یک شلنگ فشار بالای 50 فوت این ترفند را انجام می دهد. با شلنگ های دیگر، شما ممکن است قادر به شستن پشت حوض و یا زباله مرغ.

آب های صابونی گرم بهتر از آب سرد به تنهایی پاک می شوند، به طوری که براساس آنچه شما در حال تلاش برای تمیز کردن آنها هستید، رطوبت دهنده های خاص حتی بهتر عمل می کنند. هنگام تمیز کردن و دفع زباله های مناسب، تمیز کردن و کاهش زمان صرف تمیز کردن را افزایش دهید. اطمینان حاصل کنید که مواد پاک کننده خود را برای ماشین های خود تایید کرده اید.

آیا شما تعجب می کنید که چگونه اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی را برای خانه یا کسب و کار خود انجام دهید؟ اگر چنین است، در هنگام بررسی مارک های محلی در شهر شما چندین عامل وجود دارد. این وبلاگ ملاک های مفیدی را ارائه می دهد که در هنگام استخدام پیمانکار شستن قدرت مناسب کمک می کند.

اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی قدرتمند و کارآمد

هنگام اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی برای شستن سطوح خود، مطمئن شوید که آنها در واقع یک دستگاه کاملاً مناسب و سازگار با شرایط کاری و محیطی شما هستند. 

اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی در رنج های گوناگون

خوب، تقریبا همیشه درست است. شما می خواهید خانه یا کسب و کار خود را به بهترین وجه خود را، به طوری که بدست آوردن این نتیجه به معنای سرمایه گذاری است. اگر پیمانکار خدمات خود را ارزش گذاری کنند، باید بر اساس آن هزینه کنند. قیمت عادلانه برای کار بزرگ کلید است. بعضی از شرکت ها با قیمت مناسب، به امید اینکه احساسات حرفه ای و تاکتیک های فشار بالا شما را در برنامه خود قرار دهند، در حالی که دیگران از قیمت پایین ترین قیمت برای جذب مشتریان استفاده می کنند. درخواست قیمت مناسب معقول برای کار شما می خواهید، و شما متاسف نخواهید بود.

تفاوت اسکرابر با برس دیسکی و اسکرابر با برس رولی

پست امروز، تفاوت بین اسکرابر دارای برس دیسکی با اسکرابر دارای برس رولی

اسکرابر با برس دیسکی

به طور کلی، اسکرابر دیسکی دو لایه یا مسطح مسطح است که در 300 دور در دقیقه چرخش می شود در حالیکه آب بین آنها می افتد. بسته به قلم مو، این ماشین ها می توانند کف را براق کنند، علامت های ناخالصی را حذف کنند، موم نوار، یا به عنوان ماشین های تمیز کردن کاشی استفاده می شود. به طور کلی، اسکرابر کف که پشت سر شما هستند، معمولا اسکرابر دیسکی هستند.

اسکرابر با برس رولی 

 یک سیستم قلموی اسکرابر استوانه ای (مرطوب)، جاروهای کوچک را در یک سینی قابل جابجایی در حالی که کف را نیز شستشو می دهد، جارو می کند. دو برس شکل شکل در جهت مخالف قرار می گیرند. قلم عقب به عقب بر می گردد و ضایعات کوچک را به یک قیف در پشت سر اسکرابر می اندازد. جاروهای جانبی اختیاری ضبط ضایعات بیشتری را ارائه می دهند. برس سیلندری اسکرابر بسیار سریعتر از اسکرابر دیسکی .

با اسکرابر استوانه ای، نیازی به پیش نظافت نیست. از بین بردن این مرحله اضافی اسکرابر استوانه ای، انتخاب هوشمندانه ای برای فضاهای بزرگ مانند انبارها و پارکینگ ها می باشد.

در ادامه به یادگیری مزایای دیسکی در برابر اسکرابر طبقه استوانه ای برای انواع برنامه های کاربردی می پردازیم.  

مقایسه اسکرابر رولی و دیسکی

طرفداران اسکرابر دیسکی

پد های ارزان قیمت هستند و به راحتی قابل تغییر هستند

لنت های دیسک طولانی تر از استوانه ای است

هزینه اولیه پایین تر

تمیز کردن با فشار بالا، تمیزی و درخشش عالی را ارائه می دهد

بهتر از استوانه ای برای خاک و یا لکه های سخت

موثر برای تمیز کردن کف کاشی

اسکرابر دیسکی ایده آل برای:   تسهیلات با طبقه های پیش جاروب، تمیز کردن کاشی کف ، انبار، تولید و امکانات با کف های صاف مانند ورق وینیل یا بتنی جلا. عملیات خرده فروشی به دنبال درخشش کف و مکان هایی مانند امکانات آموزشی که در معرض شلاق قرار می گیرند نیز از یک اسکرابر دیسک بهره مند خواهند شد.

اسکرابر رولی

بهره وری بزرگ - بدون نیاز به پیش از جاروب شدن

استفاده از آب کمتر اسکرابر دیسکی

ضایعات حاشیه ای را که منجر به کم شدن حفره های شلنگ می شود، می گیرد

خوب برای کف با ترک ها یا خطوط فرو ریختن

اسکرابر سیلندر ایده آل برای:  امکانات با ضایعات مانند پلاستیکی، فلز یا شیشه، عملیات با سطوح مرطوب یا دفن های مرطوب (مانند غذا و نوشیدنی و یا تولید) و کف با ترک ها یا خطوط ریخت شناسی. اسکرابر سیلندرها نیز با انبارها و پارکینگ ها محبوب هستند.

نحوه انتخاب اسکرابر کف مناسب  

انتخاب مواد قلم مو مناسب برای جارو برقی یا اسکرابر

 اسکرابر کف اتوماتیک   یا کفپوش سواری شما و شما مطمئن نیستید که کف برس یا کف کفپوش برای استفاده با آن. این موضوع به طور کلی در پست دیگری پوشش داده شده است برای خواندن اینجا کلیک کنید.  در این وبلاگ ما قصد داریم کمی در مورد مواد مختلفی که ممکن است در مقابل شما در انتخاب یک برس تمیز کردن کف استفاده می کنیم کمی عمیق تر بشویم.   

 یک رشته شکل از پلی پروپیلن است که به خوبی در شرایط خشک و مرطوب و یا مرطوب خوب انجام می شود.   این بسیار مقرون به صرفه است و یکی از رایج ترین فایبرگ با استفاده شده است تمیز کردن تجهیزات . برای استفاده در شرایط گرمای زیاد توصیه نمی شود.   الیاف می توانند در ضخامت های مختلفی وارد شوند.   برخی از تولید کنندگان برس ترکیبی تولید می کنند که در طیف وسیعی از شرایط جالب بسیار موثر است.  برس  را می توان در داخل یا خارج استفاده کرد. اگر رشته ها به اندازه کافی نرم باشند، حتی می توانند سطح کف استفاده شوند، اما برای استفاده روزمره بدون خسارت به پایان می رسد.  

پلی پروپیلن اساس است .   پلی پروپیلن خم خوب یا انعطاف پذیری را بهبود می بخشد، اما می توان آن را برای مدت زمان خم کرد. برس های پلیپروپیلن نسبت به مواد شیمیایی، حلال ها و دیگر روغن ها مقاوم هستند و آنها را انتخاب خوبی برای استفاده با تجهیزات تمیز کردن و اسکرابر کف می کند. پلی پروپیلن دارای مقاومت نور خورشید محدود است، اما این می تواند با ایجاد رشته های سیاه و سفید افزایش یابد. توجه داشته باشید که همه چیز تیپ پلی پروپیلن سیاه است.   هوم، تعجب می کنم برس های پلی  پروپیلن را می توان در داخل یا خارج از انواع مختلف کف پوش استفاده کرد.   آنها را می توان در با پایان کف استفاده کرد، اما واقعا توصیه نمی شود زیرا کف کف را حذف می کند یا حداقل آن را خفه می کند.  

نایلون فیبر است که انعطاف پذیرتر و با دوامتر از پلی پروپیلن است.   آن را در شرایط خشک اما خوب انجام می شود در حالی که مرطوب در مرطوب. امید به زندگی قلم مو با مواد نایلون بسیار خوب است. نایلون به علت دوام آن ها در سطوح خشن و در شرایط گرمای بالا کار خوبی می کند. برس نایلون همه رنگ سفید است  نایلون را می توان در داخل یا خارج استفاده کرد، و اگر شما مصمم به استفاده از قلم مو در کف پایان هستید، نایلون برای با کف کامل توصیه می شود. این می تواند یک ابزار مفید باشد اگر شما به طور مداوم از تغییر پدال کف پا خسته شده اید.  پس از استفاده از برس های نایلونی اسکرابر می توان از آن استفاده کرد در حالیکه یک کف پلاستیکی دور می شود.  

فیبرها در واقع الیاف طبیعی هستند  این برس های اسکرابر در شرایط خشک شدن عالی در گرد و غبار نگهداری می شوند، اما چون مواد طبیعی هستند، زندگی آنها کوتاه تر از مواد مصنوعی ذکر شده در بالا است.  برس ها با مواد طبیعی می توانند با سیم ترکیب شوند تا به آنها قدرت افزوده و گسترش آنها افزوده شود.برس فیبر اتحادیه فقط برای جارو برقی طبقه است، اما آنها می توانند در محیط داخلی یا در فضای باز استفاده شوند.   

قلمهای گرانیتی از پایه رشته نایلونی با دوام استفاده می کنند که سپس با ذرات شن و ماسه سیلیسیم کاربید پوشش داده می شوند.   برس های خرد کننده شن و ماسه در بسیاری از اندازه ها و زبری متفاوت هستند.  آنها معمولا به شرح زیر هستند:  که در آن شماره اول ضخامت فیبر است.   فیبر ضخیم تر، قلم موی سفت تر خواهد بود. عدد دوم اندازه دانه است و مانند سندباد کوچکتر تعداد آن ناهموار است.   قلمهای گرانقیمت را می توان در سطوح سخت مانند بتن استفاده کرد. اگر آنها بیش از حد سفت باشند، آنها می توانند به برخی از انواع طبقه های سخت آسیب برساند، به خصوص اگر چپ در همان نقطه برای بیش از چند ثانیه یا در صورتی که فشار پایین بیش از حد تنظیم شده است.   بعضی از مردم سعی می کنند از این برس ها استفاده کنند تا به پایان برسند   شیمی ساینده .  این کار هم مثل یک کار نمی کند   پد لمسی سیاه به سادگی به این دلیل که پد سطح بالاتری را پوشش می دهد.  

سیم پیچ خورده یا به سادگی برس سیم ساخته شده از سیم های فلزی است و مورد استفاده قرار می گیرند، هنگامی که نیاز به برش سخت افزاری سخت برای خرد کردن خاک و خاک است.   اغلب، برس تمیز کردن سیم با پلی پروپیلن یا الیاف طبیعی ترکیب شده است تا کنترل گرد و غبار را از بین ببرد زیرا سیم باعث آزاد شدن خاک می شود.   برس سیم برای استفاده در فضای باز در درجه اول، اما آنها را می توان در سطوح بسیار خشن در هر نقطه استفاده می شود. یکی   مشکل با استفاده از برس سیم آن است که از فلز ساخته شده است. اگر آن را در تماس با آب قرار می دهد، قلم مو زنگ زده و قطع می شود. این طول عمر خود را برس کاهش می دهد.