دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

ترولی نظافتی

سیستم‌های ترولی پیچیده و لوازم جانبی تمیز کردن مزایای مطلوب را فراهم می‌کنند. مشتریان انتظار دارند که خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهند - یعنی مهمان‌نوازی، بهداشت، یا سایر بخش‌ها،تلاش می‌کنند تا بهترین راه را برای مشتریان خود و تولید کنندگان و تولید کنندگان مختلف ارائه دهند و در عوضبهترین خدمات را ارایه کرده و به بهترین نتیجه برسند. گرایش‌های مختلفی در این صنعت وجود دارد که نیاز به ایده‌هایجدید و تجهیزات پیشرفته برای رسیدگی به آن را دارند. کار خانه‌داری حرفه‌ای را در بهترین حالت ممکن انجام می‌دهد. در عوض هتل‌ها و سایر تسهیلات خواستار بهره‌وری بیشتر در زمینه بهره‌وری، مهندسی برگشت پذیری، اقتصاد، و تمرکز بر سطح بهداشتی خدمات و راحتی در خدمات درراستای نیازمندی‌ها و نیازهای مشتریان هستند. در حال حاضر، انواع جدید ترولی و تجهیزات تمیز کننده، روش‌ها و فرایندهای خانه‌داری را هدایت می‌کنند و برای متناسب با نیازهای کاربران مختلف در صنایع مختلف و بخش‌هایی از قبیل هتل‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر تاسیسات مهم طراحی شده‌اند. برخی پیچیده هستند در حالی که برخی دیگر در طراحی ساده هستند، با این حال الزامات پس‌اندازکردن را برآورده می‌کنند.

ترولی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

زمان، ارائه کارایی افزایش‌یافته و کاهش استرس. تولید کنندگان با محصولات و فن‌آوری مبتکرانه ای با ویژگی‌هایگوناگونی که برای درخواست بهتر بصری و عملکرد از جمله مهندسی برگشت پذیری، نگهداری آسان، بهبود بهداشت،بهره‌وری انرژی، راحتی، انعطاف‌پذیری، دوام، بهره‌وری، و بهره‌وری شرکت کرده‌اند.

هدف‌گذاری، هدف‌گذاری، و غیره نیز بر زیبایی‌شناسی طرح تمرکز دارد. این گرایش متفاوت از منطقه به منطقه و ازکشوری به کشور دیگر است. در زیر برخی از آخرین کاره‌ای تمیز کننده و خانه‌داری در بازار خاور میانه آورده شده‌است.

سیستم ترولی از  گرفته تا بازار  تمیز کردن سیستم از است. این سیستم بیش از یک کمد است که در حقیقت یک ایستگاه کاری مدولار با طیف کاملی از ابزار و تجهیزات مکمل، مناسب برای هر روشتمیز کردن است. این ترولی را می توان به راحتی برای کاره‌ای خاص، تغییر خواسته و برنامه‌های تمیز کردن مختلف پیکربندی کرد. دو اندازه پایه موجود است. سیستم مدولار و انعطاف‌پذیر می‌تواند بیش از ۱۰۰ لوازم جانبی را برای برآوردهکردن نیازهای خاص تمیز کردن مشتری ترکیب کند.

که نیاز به خرید سیستم‌های برقی جداگانه را حذف می‌کند. بنابراین ترولی قابل تنظیم است و امتیازها بسیار زیاداست. روی انعطاف‌پذیری تمرکز کنید. با این واگن تمیز کننده، در طراحی موجود برای حمل و نقل ترولی بهبودیافته و تولید شده‌است.

یک ترولی که در هر نوع سیستم تمیز کردن و در هر نوع محیط برتری دارد. براساس شعار "توسعه‌یافته توسطمتخصصانی که توسط مشتری طراحی شده‌بودند"، سیستم کارت تمیز کردن تقریبا امکان نامحدودی را برای پیکربندیهر مشتری فراهم می‌آورد. چه برای مرطوب کردن، تمیز کردن اسپری، تمیز کردن مرطوب و یا برای تمیز کردن خاک -اتصال - ارابه‌ها را می توان برای تمام روش‌های تمیز کردن موجود مورد استفاده قرار داد.


طراحی ارگونومیک ترولی و سیستم ترمز دستی، حوادث صنعتی را کاهش می‌دهد. نه تنها استفاده ایمن،بلکه استفاده بهداشتی یک مزیت واضح از سیستم است.   آسان است و سطح کمی برای کثیفی و باکتری‌هافراهم می‌کنند. با آغشته کردن، ضد میکروبی ضد میکروبی با شکاف‌های محدود، آلودگی متقابل جلوگیری می‌شود. ترولی طراحی شهودی را نشان می‌دهد که کار را برای کارگران آسان می‌کند.

برای دنبال کردن پروتکل‌های تمیز کننده، ابزار مناسب و مواد شیمیایی را نزدیک به دست نگه دارید و  و مدفوعخود را از هم جدا کنید.

ابزارهای تمیز کردن از ابزارهای تمیز که برای استفاده آماده هستند. این ترولی شامل چندین نوآوری است، شاملیک نوآوری در حال صرفه‌جویی در نیروی کار، از جمله یک جعبه جارو جنجالی، هل دادن نوار و سینی رابط دور ازدسترس. این واگن برای کاهش خمش، پیچ خوردن و خستگی کارگر طراحی شده‌است. آن به راحتی مانور می‌دهد ودسته‌ها را به راحتی تنظیم می‌کند تا نیازهای کارگر را برآورده کند. با کاهش خستگی کارگری و خطر آسیب و بهبود

در بهره‌وری، این ترولی به ذخیره پول مشتریان کمک می‌کند.

 

قالب‌های فلزی با دوام برای سال‌ها طراحی شده‌اند. این امر به مشتریان اجازه می‌دهد تا یک ترولی بسازند که برای نیازهای آن‌ها از ۱.۳ میلیون پیکربندی شگفت‌انگیز مناسب باشد. بعد از آن، همان ترولی می‌تواند …

برای تغییر نیازمندی‌ها با سیستم‌های تمیز کردن مختلف تطبیق داده شود.

سیستم تمیز کردن ترولی

ترولی یک سیستم تمیز کردن جامع برای راه‌حل‌های بهداشتی ارائه می‌دهد. ترولی‌های دارای ظرفیت بالا، دوام و بهره‌وری بالا است؛ سبک و چند منظوره با قابلیت مانور عالی برای کاهشخستگی کاربر و تشویق پایداری هستند. آن‌ها به پسماند اجازه می‌دهند که پنهان باشند، یک راه‌حل سازگار با محیط زیست و ایمنی کاربر ایجاد کنند؛ و از آلودگی متقابل با سیستم کدگذاری رنگی اجتناب کنند. آن‌ها می‌توانند باگستره وسیعی از لوازم جانبی ارابه برای سفارشی کردن ارابه به نیازهای یک نفر ترکیب شوند.

ترولی سیستم جدید  مصرف مواد شیمیایی را تا ۹۵ درصد در مقابل کاهشمی‌دهد. پاک کردن سنتی؛ مصرف آب را تا ۹۰ درصد در مقابل کاهش می‌دهد. با ترولی پاک‌سازی سنتی؛ تمیز کردن کف زمین بیش از ۳ برابر سریع‌تر از تی سنتی است؛ و ثابت شده‌است که کرنش کارگری را کاهش می‌دهد. این به خاطرسیستم آب تمیز ترولی است که آب را تمیز می‌کند که در حال استفاده است، بنابراین تغییر مسیر کف زمین تمیزمی‌شود. یک سطل آب تمیز را تمام روز تامین می‌کند.

این سیستم ابتکاری برای ترویج تمیز کردن سبز و بهبود بهره‌وری و بهره‌وری نیروی کار طراحی شده‌است و چندین مزیتمتمایز فراهم می‌کند. آلوئه ورا بهره‌وری را بهبود می‌بخشد در حالی که ضایعات شیمیایی و آب را کاهش می‌دهد. به طور خاص با خط پایین و کاربر نهایی طراحی شده‌است. این راهحل مبتکرانه عملکرد بالاتری را ارایه می‌دهد که بهره‌وری را بهبود می‌بخشد، مصرف آب و مواد شیمیایی را کاهش می‌دهد و محیط‌های سالم‌تر و ایمن‌تر می‌سازد. همه ترولی‌های تمیز کننده به طور خاص برای کار دستی با سیستم تمیزکردن  طراحی شده‌اند. ترولی  با چهار چرخ گردان ساخته شده‌است و دارای ظرفیت بالای کیسه چهار سطل ضد عفونی، ۲۸ boxes ذخیره‌سازی، و محفظه ذخیره‌سازی / سطل زباله است. ویژگی‌های این ترولی تمیز کننده شامل سطل‌های رنگ، تمیز کردن دسته‌هایلاستیکی، سطل مرتب‌سازی، سطل زباله، نگهدارنده ابزار ارگونومیک است؛ ۲۰ % بزرگ‌تر از پوشش نشتی، قفل کردن  ،سازگار با سیستم آب تمیز. مزیت ترولی‌ های ظرفیت بالا این است که کیسه بزرگتری برای ۲۰ درصد ذخیره زباله، ظرفیت گسترش‌یافته، bins ذخیره‌سازی برای جمع آوری سریع‌تر و دسته ارگونومیک برای قابلیت مانور بهتر دارد. این محصول به کارایی خود در کسب اطمینان از محیط‌های سالم، ایمن با منسوجات که به کاهش آلودگی متقاطع با حذف درصد بسیار بالایی از میکروارگانیسم‌ها کمک می‌کند.

دارای حجم بالایی از مایعات و جذب در مناطقی هستند که تمیز کردن زمین موردنیاز است، مانند اتاق‌های عمل، یا برای نشت بزرگ. همه  مرطوب و مرطوب که برای تمیز کردن عمومی ایده‌آل هستند، مجهز به نوارهای رنگی هستند. آلوئه ورا به جلوگیری از آلودگی متقابل کمک می‌کند. این روبان‌ها با استفاده ازیک رنگ به یک ناحیه خاص از کاربرد، اجازه شناسایی سریع را می‌دهند.

 برای تمام انواع زمین و امکانات، از جمله مدیریت املاک، مدرسه و دانشگاه‌ها، مهمان‌نوازی و خدماتغذایی طراحی شده‌اند. به طور خاص برای سیستم آب تمیز  طراحی شده‌است که هر کدام از ایندو طرفه بهترین ویژگی‌های  را با هم ترکیب می‌کنند که منجر به دوام بالایی و عملکرد تمیز کردن آن‌هامی‌شود. ترولی ‌های چرخ‌دار مخصوص حمل و نقل  به طور کامل محصور هستند که یک محیط تمیز و ایمن را تضمین می‌کند. به عنوان یک ویژگی اضافی، درها با قفل نصب می‌شوند، که این امکان را برای جلوگیری از ناپدید شدن موارد در یک مرکز خرید و غیره فراهم می‌کند. علاوه بر آن، ترولی با چرخ‌های بسیار محکمنصب شده‌اند که به راحتی می‌تواند آن‌ها را در طول عملیات تمیز کردن منظم مانور دهد.

ترولی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیار متنوع باشند و گزینه‌های بسیاری داشته باشند. بنابراین آن‌ها می‌توانندتبدیل به هر عملیات شوند، اما نوعا در مراکز خرید و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. حمل و نقل ترولیبسیار آسان است که فشار را در حین عملیات روزانه کاهش می‌دهد. قفل ایمنی تضمین می‌کند که پاک‌کننده نیازی بهپر کردن آیتم‌های موجود در طول روز ندارد و اگر لازم باشد، ممکن است برای مدتی ازترولی رها شود.

در طول عملیات پاک‌سازی به کار دیگری نیاز دارند. چندین بیمارستان توسط بسیاری از بیمارستان‌ها مورد تایید قرارگرفته‌اند تا دستورالعمل‌های مربوط به کنترل عفونت در بیمارستان‌ها را رعایت کنند.  کردن یک سیستم کامل است که برای تمیز کردن آسان‌تر، کارآمدتر، مقرون‌به‌صرفه و سازگار بامحیط‌زیست طراحی شده‌است.

کاربران حرفه‌ای.

کردن شامل سه ستون است: یک مفهوم بسیار کارآمد، تجهیزات جدید و نرم‌افزار آسان برای استفادهاز فرآیند تمیز کردن کارآمد. ویژگی‌های کلیدی ترولی . ترولی سیستم تمیز کردن عبارتند از:  ، ضد خوردگی، ضد زنگ،پلاستیک قوی؛ مونتاژ با سیستم سازگار با فشار ساده؛ و روی عرشه، ذخیره صرفه‌جویی در فضا برای تجهیزات. کنسولت جهیزات فضای ذخیره‌سازی کافی برای لباس‌ها، ماموران تمیز کردن و بطری‌ها را ارایه می‌دهد، و همچنین به عنوانابزاری برای در سه اندازه مختلف عمل می‌کند. چرخ‌ها روی سطوح ناهموار ۳۶۰ درجه حرکت می‌کنند. یک جارو برقی بی‌سیم برای تمیز کردن چند منظوره و یک سطل زباله با یک پدال مناسب پا وجود دارد. دسترسی به تجهیزات آساناست و نیازی به خم شدن نیست. بگیر.

یک بسته رابط برای پارچه‌های قبل از آماده‌سازی برای بهداشت بهینه، و ماموران نظافت و استفاده آماده برای استفاده از مصرف نادرست.

 برای تمیز کردن کارآمد همه سطوح و همچنین برای تمیز کردن مرطوب و ذخیره‌سازی برای همه تجهیزات می‌تواندبرای تمیز کردن کارآمد همه سطوح استفاده شود. لوازم جانبی یک ترولی تمیز 

گفته می‌شود که سیستم اسپری خشک و اکولوژیکی برای تمیز کردن دفتری، سازگار با محیط‌زیست و کارآمدتر ازروش‌های تمیز کردن مرسوم، ایده‌آل هستند. دستگاه پاک تمیز همه تجهیزاتی از جمله نیرومند،  را دارد و برای کار موثر جمع و جور است. این سیستم برای تمیز کردن سریع طبقه متوسط به راحتی دارای یک مخزن لیتر شدنی است و بسیار سبک و ارگونومیک است. ویژگی‌های اصلی شامل مخزن پرس کیسه، نگهدارنده  ،سینی تاشو و سطل است. تجهیزات حرفه‌ای با کیفیت بالا برای تمیز کردن روزانه سطوح سخت ضروری هستند ومطبوعات در حال انجام کار نور هستند. دو سطل جداگانه، دارای کده‌ای رنگی ۱۵ لیتری، بهداشت بهینه را تامین می‌کنند. این مزایا عبارت‌اند از: همه لوازم جانبی با سه کمد برای ذخیره‌سازی اسباب و وسایل، سه سطل رنگ کدگذاریشده برای کاربردهای مختلف، و که برای نگهداری چرخ‌دستی اضافی نگهداری می‌شوند، وجود دارد.