دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

همه چیز درباره اسکرابر

دستگاه های اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی برای شست و شوی انواع کفپوش های سخت طراحی و ساخته شده اند.

از آنها می توان برای شستشو / خشک کردن انواع کفپوش سخت داخلی استفاده کردبه طور مرتب از این دستگاه ها برای کارهای نظافت نگهداری استفاده می شوداما ممکن است از آنها برای اجرای عملیات تمیز کردن عمیق یا تمیز کردن سطوح غیر ساینده و حتی در فضای باز نیز استفاده شود.


دستگاه اسکرابر یا کفشوی چیست و چگونه کار می کند؟

یک دستگاه اسکرابر در دو مدل وجود دارد: مدل دستی و مدل سرنشین دارکفشورهای دستی همچنین ممکن است به عنوان باتری کار با یا بدون کابل سفارش داده شوند مدل های خودرویی همه به وسیله باتری تغذیه می شوند. یک دستگاه اسکرابر کف و سطوح را از طریق مکانیکی ، پد های چرخشی یا برس استفاده می کندلنت های کف در ساینده های مختلف هستند که متناسب با کلیه کارهای نظافتی هستندتمیز کردن با استفاده از مخلوط آب و محلول شوینده به پایان می رسدهنگام کار به جلو ، دستگاه محلول را در داخل برس / پدهای چرخان آزاد می کندحرکت برس / پدها همراه با آسانسورهای شوینده بوده و خاک را از کف / سطح جدا می کنددر هنگام عبور از پنکه در عقب دستگاه ، سمت چپ مواد شوینده و مواد زائد را جمع می کنداین در مخزن بازیابی است که می تواند در پایان عملیات تمیز کردن خالی شود.

 

چند نوع دستگاه شستشو یعنی اسکرابر در بازار وجود دارد؟

همانطور که به طور خلاصه ذکر شد ، دستگاه های اسکرابر در هر دو مدل دستی و خودرویی با اندازه های متفاوت طراحی و تولید شده انددر حالی که هر دو مدل عملکردهای تقریباً مشابهی دارند ، از نظر عملکرد ، ظرفیت و قابلیت تمیز کردن بسیار متفاوت هستند.

با این حال هر دو، پشت راه رفتن و شباهت سوار شدن بر روی دستگاه اسکرابر در سهولت خود در استفاده، کاهش سطح سر و صدا و توابع ایمنی - این است که به خصوص در علامت های تجاری مانند آشکار  .

کارایی هر دستگاه کف شوی بنا بر پهنای نظافت و گنجایش مخازن

از دستگاه های اسکرابر می توان برای شستن و خشک کردن انواع طبقه به استثنای فرش ، کفپوش چوبی طبیعی یا کف های معلق استفاده کردهنگام در نظر گرفتن یک دستگاه اسکرابر ، همیشه باید به نوع کف مورد استفاده در دستگاه ، نوع برس یا پد مورد نیاز و مقدار آب مورد استفاده توجه کنید.

 

شستن و خشک کردن حتی کوچکترین سطوح با استفاده از دستگاه اسکرابر امکان پذیر استتوصیه می شود برای انجام چنین کارهایی از یک دستگاه ساخته شده با هدف استفاده کنید ساختار دستگاه های اسکرابر صنعتی یا کف شور صنعتی به گونه ای است که در محیط های گوناگون قابل استفاده می باشند و با توجه به این که تنوع محصولات بالا است برای هر محیطی با هر ویژگی دستگاه مناسب وجود دارد.

آیا دستگاه اسکرابر برای تمیز کردن محیط هایی از فضای محدود مناسب است؟ 

دلایل زیادی برای انتخاب دستگاه شستشو به جای سیستم های سنتی حتی در مکانهایی با اندازه محدود وجود دارد:

بهداشتی تر است وقتی از مواد پاک کننده مناسب استفاده شود ، فاضلاب حاصل از سیستم تصفیه دستی ده برابر شود.

فقط نیمی از زمان یک کار تمیز کردن دستی با حداقل تلاش مورد نیاز اپراتور و یک طبقه تقریباً فوراً خشک شده طول می کشدکلیه پس اندازهای دور - وقت ، منابع پولی و ایمن تر. دستگاه های اسکرابر دستی جهت شست و شوی سطوح کف در محیط های کوچک، محدود و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد و به نحوی ساخته شده که در محیط های متراکم و محدود به راحتی قابل استفاده می باشد.

سازگاری با محیط زیست

دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی با کاهش مصرف آب و مواد شوینده یک ابزار سازگار با محیط زیست به شمار می آید.

آیا دستگاه های تمیز کاری استفاده از آنها دشوار است؟

اگرچه دستگاه های اسکرابر بالاترین استانداردهای تمیز کردن را دارند ، اما به دلیل استفاده آسان از سیستم عامل ، آموزش کمتری را می طلبد ، اما دکمه منفرد برای کار با ماشین ، برنامه های شستشوی مخصوص را می توان از قبل تنظیم کرد تا برای برنامه مورد نظر و کتابچه راهنمای کاربر پسند باشد.

آیا می توانم از هر نوع مواد شوینده استفاده کنم؟

دستگاه های شستشو فقط با مواد شوینده مخصوصی که برای دستگاه ها ایجاد می شود قابل استفاده استتوصیه می شود دستورالعمل رقیق سازنده را رعایت کنید و هرگز از محصولاتی مانند سود سوز آور ، اسیدها ، رقیق کننده ها یا حلال ها استفاده نکنید.

آیا دستگاه های شستشو از مصرف آب و مواد شوینده بسیار بالایی برخوردار هستند؟

شما با استفاده از دستگاه پاک کننده اقدام به تمیز کردن فرآیند تمیز کردن کف می کنید: این شامل کاهش زمان کار و تمیز کردن ، بهبود استانداردهای بهداشتی سطح و کاهش عملکرد شستشو می شودتمیز کردن با دستگاه شستشو مصرف آب و در نتیجه استفاده از مواد شوینده را بهینه می کند .

آیا دستگاه های اسکرابر صنعتی به تعمیر و نگهداری زیادی احتیاج دارند؟

مانند همه دستگاه ها ، دستگاه های اسکرابر باید سالی یک بار سرویس داده شود تا از راندمان و سطح عملکرد اطمینان حاصل شودهمچنین فیلترها باید بطور مرتب تمیز شوند.

پس از هر بار استفاده ، آب کثیفی که جمع آوری شده است باید خالی شود و مخزن بازیابی شسته شودهمچنین ممکن است لاستیکهای سوراخی نیاز به پاک شدن داشته باشندممکن است دستگاههای باتری شارژ شوند.

برای حفظ شرایط یک جارو برقی در طول زمان چه باید کرد؟

به منظور حفظ دستگاه خود ، از خدمات منظم و تمیز کردن فیلتر اطمینان حاصل کنیدمخزن بازیابی و جاروها را پاک کنید و پس از هر بار استفادهکتابچه راهنمای تهیه شده با دستگاه را برای نگهداری و دستورالعمل های استفاده را دنبال کنید.

چگونه می توانم مدل مناسب را برای من انتخاب کنم؟

اندازه مکانی که در آن دستگاه استفاده خواهد شد را مشخص کنید.

انواع کف موجود در این مکان را مشخص کنید

با یک عرضه کننده تجهیزات تمیز کردن کف حرفه ای مشاوره نمایید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.