دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

جاروبرقی صنعتی تک فاز و سه فاز

دستگاه های جاروبرقی صنعتی دارای موتور توربینی هستند که در مدل های تک فاز و سه فاز طراحی و تولید شده اند. این دستگاه ها برای کاربردهای مداوم و پیوسته بسیار مناسب می باشند و عملیات سنگین و سخت را به راحتی انجام می دهند. جاروهای صنعتی 24 ساعته همچنان در حال استفاده هستندوکیوم های درجه صنعتی ما در صنایع مختلفی از قبیل ، ریخته گری ، صنایع پمپ ، داروسازی و غیره استفاده می شود . اگر نیازی به کارکرد مداوم مکنده نباشد امکان بهره گیری از جاروبرقی نیمه صنعتی کارگاهی وجود دارد. این جارو برقی دارای ساختار مقاوم و ابعاد جمع و جور است و مناسب استفاده در محیط های کارگاهی می باشد.


جاروبرقی صنعتی در صنعت جوشکاری چگونه استفاده می شود؟


به منظور مکش دود و غبار ناشی از جوشکاری جاروبرقی صنعتی به صورت ثابت قرار می گیرند و با نصب نازل مخصوص که شبیه یک بازویی است دود جوشکاری به طور مستقیم از نقطه تولید مکش می شود. جاروی نیمه صنعتی هم مانند نمونه های صنعتی از شاسی و بدنه فولادی با رنگ اپوکسی ساخته شده اند. دارای چرخ های راحت و روانی هستند که حمل و نقل مکنده را آسان می سازند. تقریبا همه جاروهای صنعتی و بیشتر مکنده های نیمه صنعتی علاوه بر خاک و زباله های خشک از توانایی مکش آب و مایعات نیز برخوردار می باشند. 


برنامه های کاربردی


جاروبرقی صنعتی در مصارف صنعتی مانند نجاری ، فلزکاری و سایر فرآیندهای ایجاد جریان مداوم در اثر زباله ، به پاکسازی و تمیز کردن هوا به اپراتورها کمک می کننددر محیط های صنعتی جاروهای رده تجاری نمی توانند کارایی لازم را داشته باشند و تحت شرایط سخت کاری موتور و پمپ دستگاه می سوزد. در این شرایط باید از جاروبرقی صنعتی با مقاومت و دوام بالا استفاده شود. جاروبرقی های صنعتی در طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله ساخت و ساز ، نگهداشت تجاری ، تسکین حساسیت و بهبود کیفیت هوا ، تولید صنعتی ، مواد غذایی و آشامیدنی ، مراقبت های بهداشتی ، ساخت مبلمان ، تسکین در برابر بلایای طبیعی / احیای خانه ، هوافضا و صنعت خودرو رایج است.