دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

انواع منبع تغذیه سوییپر صنعتی

دستگاه سوییپر صنعتی که با عنوان جاروب خیابانی نیز شناخته می شود به منظور نظافت حرفه ای سطوح وسیع و هموار طراحی و ساخته شده است. مدل های این دستگاه بسیار متنوع و گسترده می باشد به گونه ای که در محیط های گوناگون قابل استفاده خواهند بود. سوییپر دارای منبع تغذیه الکتریکی و دیزلی یا بنزینی می باشد. سوییپر یک جاروب صنعتی سرنشین دار است که همانند یک خودرو هدایت می شود و با یک بار حرکت کردن از یک مسیر تمامی آلودگی ها و گرد و خاک آن را جمع آوری می کند. این دستگاه محیط های وسیع و پر گرد و خاک را در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت تمیز می کند و به عنوان یک ابزار مقرون به صرفه برای انواع کسب و کارها به شمار می آید. 


سوییپر باتری دار

دستگاه های سوییپر باتری دار در مدل های دستی و سرنشین دار ارائه شده اند. سوییپر الکتریکی هیچ گونه آلودگی تولید نمی کند و سطح صدای آن بسیار کم است. استفاده از این دستگاه در محیط های بسته و اماکن پر رفت و آمد توصیه می شود. از طرف دیگر سوییپر باتری دار سطح صدای کمتری دارد و برای نظافت محیط های حساس به صدا مناسب است.


سوییپر دیزلی و بنزنی

سوییپر دیزلی یا بنزنی جهت نظافت فضاهای باز بسیار مناسب و ایده آل می باشد. این دسته از سوییپرها با یک بار سوخت گیری شروع به کار می کنند و به راحتی محیط را نظافت می کنند. سوییپر بنزنی دیزلی هم در مدل های دستی سوییپر و هم در مدل های سرنشین دار آن تولید شده است. برخی از انواع سوییپر خودرویی دوگانه سوز هستند که علاوه بر بنزین یا گازوئیل با استفاده از گاز هم کار می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.