دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

مزایای استفاده از اسکرابر

استفاده از دستگاه اسکرابر برای شستشوی سطح زمین به جرات می توان گفت که بهترین روش برای شستشوی با کیفیت سطح زمین است که از جنبه های گوناگون دیگری نیز مزیت های فراوانی دارد. اسکرابرها که دارای طبقه بندی های مختلفی هستند هر یک بنا بر نوع خود کارایی بی نظیری از خود ارائه می دهند و سبب بهبود وضعیت بهداشت محیط و ارتقای سطح سلامت کارکان می شود. 


مزیت های اسکرابر

سرعت عملیات شستشو و نظافت در مقایسه با روش های دستی و سنتی 5 تا 30 برابر افزایش پیدا می کند و این میزان متناسب با نوع دستگاه متغیر است.

با افزایش سرعت عملیات شستشو هزینه های مربوط به نیروهای انسانی کاهش می یابد. افزایش سرعت عملیات و وجود سامانه مکانیزه سبب افزایش بهره وری کاربران و عدم خستگی آنان می شود.

اسکرابر دارای سیستم برس زنی منظم می باشد که سبب می گردد سطوح کف به طور یکنواخت و با کیفیتی استثنایی شستشو شوند.

در صورتی که به جای برس از پد برای اسکرابر استفاده شود، دستگاه کف شوی تبدیل به یک پولیشر شده که برای جلا و درخشندگی بخشیدن به سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل وجود سیستم مکانیزه در عملیات نظافت با اسکرابر، در مقایسه با شیوه های دستی و سنتی بازدهی شستشو نسبت به میزان آب مصرف شده افزایش قابل توجهی می یابد. 

دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی دارای سامانه خشک کن می باشد که هم زمان با شستشو سطح زمین را خشک می کند. به این ترتیب زمین با سرعت بالایی خشک شده و میزان جذب دوباره آلودگی کاهش چشمگیری پیدا می کند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی کاهش میزان خسارات و حوادث می باشد زیرا به دلیل خشک شدن سطح زمین احتمال سر خوردگی و لغزندگی افراد کاهش می یابد. 

وجود سیستم برس زنی در اسکرابر سبب گردیده میزان مصرف آب و مواد شوینده به شدت کاهش یابد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.