دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

اسکرابر چگونه هدایت می شود؟

دستگاه های اسکرابر از لحاظ نوع هدایت به دو دسته دستی و سرنشین دار تولید می شوند. هر یک از این دستگاه با توجه به شرایط محیط کاری و امکانات آن انتخاب می گردند. برخی از ویژگی های این زمین شوی ها عبارت اند از :

اسکرابر دستی

نحوه هدایت دستگاه های کفشوی صنعتی دستی به گونه ای است که کاربر در پشت دستگاه قرار گرفته و آن را هدایت می کند. این دستگاه ها دارای ابعاد جمع و جور هستند که به طور معمول در محیط هایی با مساحت کم و یا دارای تراکم و موانع محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. کف شوی های دستی به دلیل داشتن ابعاد کم از قدرت مانور بالایی برخوردار بوده و برای نظافت سطح زمین در چنین محیط هایی بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

اسکرابر سرنشین دار

در دستگاه های اسکرابر خودرویی یک صندلی تعبیه شده که کاربر بر روی آن می نشیند و مانند یک خودرو دارای فرمان است مه کاربر آن را در دست گرفته و هدایت زمین شوی صنعتی را بر عهده می گیرد. به منظور نظافت و شستشوی محیط های وسیع استفاده از این دستگاه مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا داری پهنای شستشوی بیشتر و مخازن آب بزرگ تر بوده و در مدت زمان کمتری عملیات شستشو را انجام می دهد و سبب افزایش بازدهی و بهره وری می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.