دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

تفاوت اسکرابر با برس دیسکی و اسکرابر با برس رولی

پست امروز، تفاوت بین اسکرابر دارای برس دیسکی با اسکرابر دارای برس رولی

اسکرابر با برس دیسکی

به طور کلی، اسکرابر دیسکی دو لایه یا مسطح مسطح است که در 300 دور در دقیقه چرخش می شود در حالیکه آب بین آنها می افتد. بسته به قلم مو، این ماشین ها می توانند کف را براق کنند، علامت های ناخالصی را حذف کنند، موم نوار، یا به عنوان ماشین های تمیز کردن کاشی استفاده می شود. به طور کلی، اسکرابر کف که پشت سر شما هستند، معمولا اسکرابر دیسکی هستند.

اسکرابر با برس رولی 

 یک سیستم قلموی اسکرابر استوانه ای (مرطوب)، جاروهای کوچک را در یک سینی قابل جابجایی در حالی که کف را نیز شستشو می دهد، جارو می کند. دو برس شکل شکل در جهت مخالف قرار می گیرند. قلم عقب به عقب بر می گردد و ضایعات کوچک را به یک قیف در پشت سر اسکرابر می اندازد. جاروهای جانبی اختیاری ضبط ضایعات بیشتری را ارائه می دهند. برس سیلندری اسکرابر بسیار سریعتر از اسکرابر دیسکی .

با اسکرابر استوانه ای، نیازی به پیش نظافت نیست. از بین بردن این مرحله اضافی اسکرابر استوانه ای، انتخاب هوشمندانه ای برای فضاهای بزرگ مانند انبارها و پارکینگ ها می باشد.

در ادامه به یادگیری مزایای دیسکی در برابر اسکرابر طبقه استوانه ای برای انواع برنامه های کاربردی می پردازیم.  

مقایسه اسکرابر رولی و دیسکی

طرفداران اسکرابر دیسکی

پد های ارزان قیمت هستند و به راحتی قابل تغییر هستند

لنت های دیسک طولانی تر از استوانه ای است

هزینه اولیه پایین تر

تمیز کردن با فشار بالا، تمیزی و درخشش عالی را ارائه می دهد

بهتر از استوانه ای برای خاک و یا لکه های سخت

موثر برای تمیز کردن کف کاشی

اسکرابر دیسکی ایده آل برای:   تسهیلات با طبقه های پیش جاروب، تمیز کردن کاشی کف ، انبار، تولید و امکانات با کف های صاف مانند ورق وینیل یا بتنی جلا. عملیات خرده فروشی به دنبال درخشش کف و مکان هایی مانند امکانات آموزشی که در معرض شلاق قرار می گیرند نیز از یک اسکرابر دیسک بهره مند خواهند شد.

اسکرابر رولی

بهره وری بزرگ - بدون نیاز به پیش از جاروب شدن

استفاده از آب کمتر اسکرابر دیسکی

ضایعات حاشیه ای را که منجر به کم شدن حفره های شلنگ می شود، می گیرد

خوب برای کف با ترک ها یا خطوط فرو ریختن

اسکرابر سیلندر ایده آل برای:  امکانات با ضایعات مانند پلاستیکی، فلز یا شیشه، عملیات با سطوح مرطوب یا دفن های مرطوب (مانند غذا و نوشیدنی و یا تولید) و کف با ترک ها یا خطوط ریخت شناسی. اسکرابر سیلندرها نیز با انبارها و پارکینگ ها محبوب هستند.

نحوه انتخاب اسکرابر کف مناسب  

انتخاب مواد قلم مو مناسب برای جارو برقی یا اسکرابر

 اسکرابر کف اتوماتیک   یا کفپوش سواری شما و شما مطمئن نیستید که کف برس یا کف کفپوش برای استفاده با آن. این موضوع به طور کلی در پست دیگری پوشش داده شده است برای خواندن اینجا کلیک کنید.  در این وبلاگ ما قصد داریم کمی در مورد مواد مختلفی که ممکن است در مقابل شما در انتخاب یک برس تمیز کردن کف استفاده می کنیم کمی عمیق تر بشویم.   

 یک رشته شکل از پلی پروپیلن است که به خوبی در شرایط خشک و مرطوب و یا مرطوب خوب انجام می شود.   این بسیار مقرون به صرفه است و یکی از رایج ترین فایبرگ با استفاده شده است تمیز کردن تجهیزات . برای استفاده در شرایط گرمای زیاد توصیه نمی شود.   الیاف می توانند در ضخامت های مختلفی وارد شوند.   برخی از تولید کنندگان برس ترکیبی تولید می کنند که در طیف وسیعی از شرایط جالب بسیار موثر است.  برس  را می توان در داخل یا خارج استفاده کرد. اگر رشته ها به اندازه کافی نرم باشند، حتی می توانند سطح کف استفاده شوند، اما برای استفاده روزمره بدون خسارت به پایان می رسد.  

پلی پروپیلن اساس است .   پلی پروپیلن خم خوب یا انعطاف پذیری را بهبود می بخشد، اما می توان آن را برای مدت زمان خم کرد. برس های پلیپروپیلن نسبت به مواد شیمیایی، حلال ها و دیگر روغن ها مقاوم هستند و آنها را انتخاب خوبی برای استفاده با تجهیزات تمیز کردن و اسکرابر کف می کند. پلی پروپیلن دارای مقاومت نور خورشید محدود است، اما این می تواند با ایجاد رشته های سیاه و سفید افزایش یابد. توجه داشته باشید که همه چیز تیپ پلی پروپیلن سیاه است.   هوم، تعجب می کنم برس های پلی  پروپیلن را می توان در داخل یا خارج از انواع مختلف کف پوش استفاده کرد.   آنها را می توان در با پایان کف استفاده کرد، اما واقعا توصیه نمی شود زیرا کف کف را حذف می کند یا حداقل آن را خفه می کند.  

نایلون فیبر است که انعطاف پذیرتر و با دوامتر از پلی پروپیلن است.   آن را در شرایط خشک اما خوب انجام می شود در حالی که مرطوب در مرطوب. امید به زندگی قلم مو با مواد نایلون بسیار خوب است. نایلون به علت دوام آن ها در سطوح خشن و در شرایط گرمای بالا کار خوبی می کند. برس نایلون همه رنگ سفید است  نایلون را می توان در داخل یا خارج استفاده کرد، و اگر شما مصمم به استفاده از قلم مو در کف پایان هستید، نایلون برای با کف کامل توصیه می شود. این می تواند یک ابزار مفید باشد اگر شما به طور مداوم از تغییر پدال کف پا خسته شده اید.  پس از استفاده از برس های نایلونی اسکرابر می توان از آن استفاده کرد در حالیکه یک کف پلاستیکی دور می شود.  

فیبرها در واقع الیاف طبیعی هستند  این برس های اسکرابر در شرایط خشک شدن عالی در گرد و غبار نگهداری می شوند، اما چون مواد طبیعی هستند، زندگی آنها کوتاه تر از مواد مصنوعی ذکر شده در بالا است.  برس ها با مواد طبیعی می توانند با سیم ترکیب شوند تا به آنها قدرت افزوده و گسترش آنها افزوده شود.برس فیبر اتحادیه فقط برای جارو برقی طبقه است، اما آنها می توانند در محیط داخلی یا در فضای باز استفاده شوند.   

قلمهای گرانیتی از پایه رشته نایلونی با دوام استفاده می کنند که سپس با ذرات شن و ماسه سیلیسیم کاربید پوشش داده می شوند.   برس های خرد کننده شن و ماسه در بسیاری از اندازه ها و زبری متفاوت هستند.  آنها معمولا به شرح زیر هستند:  که در آن شماره اول ضخامت فیبر است.   فیبر ضخیم تر، قلم موی سفت تر خواهد بود. عدد دوم اندازه دانه است و مانند سندباد کوچکتر تعداد آن ناهموار است.   قلمهای گرانقیمت را می توان در سطوح سخت مانند بتن استفاده کرد. اگر آنها بیش از حد سفت باشند، آنها می توانند به برخی از انواع طبقه های سخت آسیب برساند، به خصوص اگر چپ در همان نقطه برای بیش از چند ثانیه یا در صورتی که فشار پایین بیش از حد تنظیم شده است.   بعضی از مردم سعی می کنند از این برس ها استفاده کنند تا به پایان برسند   شیمی ساینده .  این کار هم مثل یک کار نمی کند   پد لمسی سیاه به سادگی به این دلیل که پد سطح بالاتری را پوشش می دهد.  

سیم پیچ خورده یا به سادگی برس سیم ساخته شده از سیم های فلزی است و مورد استفاده قرار می گیرند، هنگامی که نیاز به برش سخت افزاری سخت برای خرد کردن خاک و خاک است.   اغلب، برس تمیز کردن سیم با پلی پروپیلن یا الیاف طبیعی ترکیب شده است تا کنترل گرد و غبار را از بین ببرد زیرا سیم باعث آزاد شدن خاک می شود.   برس سیم برای استفاده در فضای باز در درجه اول، اما آنها را می توان در سطوح بسیار خشن در هر نقطه استفاده می شود. یکی   مشکل با استفاده از برس سیم آن است که از فلز ساخته شده است. اگر آن را در تماس با آب قرار می دهد، قلم مو زنگ زده و قطع می شود. این طول عمر خود را برس کاهش می دهد.   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.