دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

دستگاه های نظافت صنعتی

معرفی انواع تجهیزات حرفه ای نظافت صنعتی شامل اسکرابر ، مکنده ، واترجت ، سوییپر و ...

ویژگی های اسکرابر صنعتی

یکی از شناخته شده ترین دستگاه های مکانیزه نظافتی دستگاه اسکرابر یا همان کف شوی صنعتی می باشد که در سطح جهان و در میان کسب و کارهای مختلف طرفداران بسیار زیادی دارد. این دستگاه به طور تخصصی برای نظافت و شست و شوی سطوح کف طراحی و ساخته شده است. دستگاه های اسکرابر صنعتی در مدل ها و اندازه های بسیار متنوع از مدل های کوچک دستی گرفته تا مدل های بزرگ سرنشین دار تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده اند و به این ترتیب در فضاهای کوچک و متراکم و هم چنین محیط های دارای وسعت بالا و شرایط سخت کاری قابل استفاده هستند. این دستگاه های مکانیزه نظافتی در طول سالیان به پشرفت ها و تکامل های زیادی رسیده اند و در طراحی و تولید این محصولات هموار بر به کار بردن فناوری های مدرن، خلاقیت و نوآوری تاکید شده است. کمپانی کلمبوس آلمان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دستگاه های اسکرابر صنعتی پیشرو در ارائه تجهیزات مکانیزه نظافتی و راه کارهای نوین نظافتی می باشد و در راستای خلق جهانی تمیزتر، ایمن تر و سالم تر گام رو به جلو بر می دارد. دستگاه های اسکرابر صنعتی عرضه شده توسط این شرکت ساختاری کاملاً صنعتی و مکانیکی دارند و در همه محیط های تجاری، اداری، درمانی، آموزشی، نیمه صنعتی، صنعتی، صنعتی سخت کار و ... مورد استفاده قرار می گیرند. 
ویژگی های اسکرابر صنعتی
با استفاده از تجهیزات پیشرفته نظافتی و راهکارهای مناسب و خلاقانه، بهداشت محیط، سلامت و ایمنی مشتریان، کارکنان و سایر افرادی که در یک محیط حضور دارند، تضمین خواهد شد. دستگاه های اسکرابر صنعتی تنها آلودگی های سطح زمین را از بین نمی برند بلکه سطحی خشک و آماده رفت و آمد فراهم می کنند. در یک دستگاه کف شوی یا اسکرابر صنعتی کیفیت بالا و سخت کار بودن آن یک مزیت به شمار می آید و برای صاحبان کسب و کار یک ارزش بلند مدت محسوب می شود. در نتیجه هزینه های مربوط به نیروهای انسانی، تعمیر و نگه داری و عدم کارایی را کاهش می دهد. انتخاب نمودن یک دستگاه زمین شوی صنعتی یا اسکرابر صنعتی با کیفیت بالا سبب می شود کارایی افزایش یابد، سطح رضایت مشتریان بهبود و ارتقا یابد و هم چنین صرفه جویی مالی و اقتصادی را برای مجموعه مورد نظر فراهم می آورد. 
مزیت های استفاده از اسکرابر صنعتی
بهره گیری از دستگاه های زمین شوی صنعتی برای تجارت های مختلف مزیت های فراوانی به ارمغان می آورد، یکی از این مزیت های مهم ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ارتقای آن پیرامون یک کسب و کار می باشد. در هر محیطی تمیزی و آلودگی تعریف مخصوص به خود را دارد؛ در مجتمع های تجاری وجود کفپوش های صیقلی و درخشان، در محیط های صنعتی سطوحی عاری از آلودگی های چرب و روغنی و یا در محیط های درمانی سطوحی بهداشتی و ضد عفونی شده می تواند تعریفی از تمیزی و پاکیزگی باشد. ارتقای تصویر ذهنی ساخته شده توسط مشتریان درباره کسب و کار تحت یک محیط همواره پاکیزه به افزایش ترافیک مشتریان، بهبود روحیه کارکنان عملکرد بهتر تجهیزات و ماشین آلات تولید، سطح بالاتر ایمنی و محیطی سالم تر منجر خواهد شد. از دیگر ویژگی های دستگاه های اسکرابر صنعتی می توان به سهولت کاربری و سهولت تعمیر و نگه داری آن ها اشاره نمود. انتخاب تجهیزاتی با طراحی ارگونومیک و مورد پسند کاربر ابزار و منابعی را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد تا فرآیند آموزش کاربران با سهولت هر چه تمام تر صورت گیرد، از خرابی دستگاه ها و وقفه های کاری جلوگیری شود، به خدمات سرویس و نگه داری حرفه ای دسترسی وجود داشته باشد و همواره مدیریت برنامه نظافتی خود را تحت کنترل داشته باشد. 
سازگاری با محیط زیست
دستگاه های اسکرابر صنعتی از جنبه های گوناگون تجهیزاتی سازگار با محیط زیست به شمار می آیند. این دستگاه از جنس پلی اورتان فشرده با قابلیت بازیافت تولید شده اند. از طرف دیگر این دستگاه ها مصرف آب و مواد شوینده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و از همین رو اثرات تخریبی بر روی محیط زیست به جا نمی گذارند. در نهایت با تهیه و استفاده از این دستگاه ها یعنی کفشوهای صنعتی علاوه بر این که تمیزی و پاکیزگی محیط در بهترین سطح ممکن فراهم می شوند، می توانیم انتظار داشته باشیم جهانی سالم تر، ایمن تر و پاکیزه تر پیش روی همه افراد قرار می گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.